شاید وقتی دیگر

روزانه های خانواده ی ما

شاید وقتی دیگر

روزانه های خانواده ی ما

30

به نام او....


وایی من چقدر روزه که ننوشته ام. اول از همه عید همگی مبارک باشه دوستای گلم. ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین.

خلاصه مینویسم :

برای عید با خواهر همسری و دوستم و همسری رفتیم جنوب غرب انگلیس. یه جای فوق العاده یه سوئیت  کوچیک اجاره کردیم. خیلی خوشگل بود جاش. سوئیت بالای صخره ها بود و پایین صخره دریا بود. خلاصه این که همه چیز خیلی خوب و رویایی بود و بهمون خوش گذشت. البته اینجا که عید تعطیل نبود ولی چون یال تحویل افتاده بود ویکند ما تونستیم ۴ روزی بریم سفر. موقع سال تحویل هم کنار دریا بودیم البته بهتره بگم اقیانوس. درحالیکه داشتم سوره ی یاسین رو میخوندم سال تحویل شد. کلی هم دعاهای خوب خوب کردم.

اینم سفره هفت سینمون که تو خونه خودمون چیدم ولی حتی یه عکس هم ندارم که کنارش نشسته باشیم. راستش یادمون رفت......

بعد از سفر هم که اومدیم و دوباره روز های بیکاری من شروع شد. قراره ای دو هفته دیگه خونمون رو عوض کنیم. راستش بعد مهر همسری شاید برای ۲-۳ ماه حقوق نداشته باشه و چون که نمیخوایم از کسی کمک بگیریم اینه که میخوایم بریم یه جای کوچیک تر و ارزونتر ولی محله اش خیلییی قشنگ و با صفاست. منم کم کم شروع کردم به جمع آوری وسایلمون.

از جمعه اینجا تعطیله تا دوشنبه. ۵شنبه دوستامون اومدن پیشمون و خیلی خوش گذشت. شبش هم همگی با هم رفتیم خونه ی یکی دیگه از دوستان. وایییی این دوستام ۲ ماهه بارداره. هیچ کس هم نمیدونه ( منظورم از دوستانه) منم اتفاقی فهمیدم. میخواد بذاره یه کم بچه اش بزرگتر بشه بعد بگه. حالا این دوستم اینقدررررررر خانوم و معصوم شده بود که حد نداره. مثل مامان ها نورانی شده بود. خیلیییییی دوست داشتنی شده بود. بچه اش سیده فکر میکنم تاثیر نطفه ی توی رحمش بود. ایشالله بچه اش سالم به دنیا بیاد.

جمعه هم مادر همسری اومد خونمون و دوباره عصرش با اونا رفتیم خونه ی یکی از دوستان عید دیدنی. امروز هم من حسابی حوصله ام سر رفته بود. این بود که ساعت ۴.۳۰ تصمیم گرفتیم بریم لب دریا. از تو نقشه نزدیکترین دریا با ما ۱ ساعت فاصله داره. رفتیم و یه ساحل خیلی خوشگل و آروم پیدا کردیم. این عکس ساحل.

وای من چقدر عاشق بهارممممم. اینجا همه جا گل نرگس در اومده و همه درختا شکوفه دادن ولی هوا هنوز خیلی گرم نشده. این هم عکس شکوفه ها.

فعلا همینا دیگه.

یا علی