شاید وقتی دیگر

روزانه های خانواده ی ما

شاید وقتی دیگر

روزانه های خانواده ی ما

36

به نام او.....

این روزا همش desperate housewives نگاه میکنم. تقریبا تمام زمان بیکاریمو پر کرده. الان وسط های فصل دو هستم. خیلی از سریالش خوشم اومده. من کلا انسان جزیی نگری نیستم. ولی از وقتی این سریال رو نگاه میکنم خیلی توجهم نسبت به طرز لباس پوشیدن و جواهرآلات این خانومها جلب شده. و همین موضوع باعث شده که فعلا جو گیر باشم و تو خونه مرتب و شیک و آرایش کرده بگردم. همسری هم از این موضوع به شدت استقبال کرده و دائما در حال قربون صدقه رفتنه.


توی این حراج ها ی سال نو هم رفتم از لاسنزا ( مارکش تو دبی هم هست. لباس زیر و لباس خواب میفروشه) چند دست لباس خواب خوشگل و جینگول خریدم. البته دوتا هم لباس راحتی تو خونه خریدم. قیمتاش خیلی خوب شده بود.

امسال تو حراجها خیلییییی خرید کردم. یه جورایی به شدت جیب درد و عذاب وجدان دارم.

دوست دارم عکس خریدامو بزارم. ولی نمیدونم کار درستی هست یا نه.

برامون دعا کنین و کلی انرژی مثبت بفرستین لطفا. همسری 5 شنبه یه قرار خیلی مهمی داره.

دوستتون دارمممم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.