شاید وقتی دیگر

روزانه های خانواده ی ما

شاید وقتی دیگر

روزانه های خانواده ی ما

40

یا حی


روزهای نسبتا سختی رو میگذرونیم. دوشنبه یه مشکلی پیش اومد که فکر کردیم گذر کرده و دیگه پیش نمیاد، ولی جمعه یکی از روزهای خیلی بد زندگیمون بود. مشکلات همینجور به سمتتون ریخته میشه. می دونم که همه اینا فقط آزمایشهای خداست که امیدوارم ماها بتونیم سربلند باشیم. خدایا ازت میخوام که خودت کمکمون کنی و آرامشمون رو مخصوصا الان که پای یه نی نی هم درمیونه بهمون برگردونی و ما رو به سمت صلاحمون پیش ببری.

ولی خدا رو شکر مشکلاتی که تو زندگی پیش میاد باعث نزدیکتر شدنمون شد نه دور شدن و باعث شد قدر همدیگه رو بیشتر بدونیم.

جمعه روز خریده تو خونه ما. ولی اینقدر حالمون گرفته بود که اصلا حوصله هیچ کاری نداشتیم. جمعه بعد از ظهر آرزوم این بود که کاش مثل همه جمعه ها بود. کاش دغدغه ام خرید خونه بود...... 

شنبه صبح میدونستم یه ویکند غمگین خواهیم داشت. برای همین همسری رو به زور فرستادم بره فوتبال که یه کم روحیه اش عوض بشه. خودم هم به کارای خونه مشغول شدم و خیلی غصه داشتم. تا اینکه با مامان حرف زدم. یه تیکه کوچیک از مشکل رو بهش گفتم و اینقدر منو خوب راهنمایی کرد و اینقدر بهم خوب روحیه داد که حالا حتی اگه بدترین اتفاق هم بیوفته حسابی خودمو آماده کردم. همسری بعد فوتبال زنگ زد و گفت حالش خیلی بهتره. منم حالم خیلی بهتر بود خدا رو شکر..... الحمدلله ویکند هم به اون غمگینی و بدی که فکر میکردیم نبود. شنبه بعد از ظهر هم رفتیم خریدای خونه رو کردیم و یه کم تونستیم روحیمون رو بازیابیم.

حالا هم ناراحت نیستم. چون میدونم یه خدای خیلی خیلی مهربون دارم که تواناترینه و مطمئنم زندگیمون رو به سمتی پیش میبره که خیر و صلاحمونه. 

من خوبم.... نی نی هم خوبه و مامان و باباش عاشقشن

دیشب خواب دیدم نی نی به دنیا اومده و یه دختر ناز و سفید بود.....


**توصیه مرحوم آیه الله قاضی در مواقع اضطرار و گرفتاری چه در امور دنیوی و یا در امور اخروی:

پس از 5 بار صلوات و قرائت آیة الکرسی در دل خود بدون آوردن به زبان بسیار بگو:

اللهم اجعلنی فی درعک الحصینة التی تجعل فیها من تشاء : بار پروردگارا! مرا در حصن و پناهگاه خود و در جوشن و زره محکمت قرار بده که در آن هر کس را که بخواهی قرار می دهی تا گشایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.